👈 فروشگاه فایل 👉

طراحی سیستم روابط عمومی مركز

ارتباط با ما

... دانلود ...

طراحی سیستم روابط عمومی مركز

یكی‌ از عواملی‌ كه‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها را در نیل‌به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد كیفیت‌ رابطه‌ آنها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ كه‌ با آنها سروكار دارند و همچنین‌با افكار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ كه‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشعولند هر اندازه‌ این‌ ارتباط بطور مفیدی‌ مستقر وبه‌ شكل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد،

مشخصات فایل

تعداد صفحات

63

حجم

0/51 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

طراحی سیستم روابط عمومی مركز

مقدمه‌

یكی‌ از عواملی‌ كه‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها را در نیل‌به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد; كیفیت‌ رابطه‌ آنها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ كه‌ با آنها سروكار دارند و همچنین‌با افكار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ كه‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشعولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط بطور مفیدی‌ مستقر وبه‌ شكل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خودموفق‌تر می‌باشد. اكنون‌ به‌ عنوان‌ یك‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ كه‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درك‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایكدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند.

مدیران‌ مؤسسات‌ به‌ دلایل‌ فوق‌، در تشكیلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسیس‌ دفتر، واحد یا بخشی‌ تحت‌عنوان‌ روابط عمومی‌ نموده‌اند تا از طریق‌ آن‌ ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرارنمایند و با آگاه‌ كردن‌، تشویق‌ و ترغیب‌ آنان‌، به‌ اهداف‌ مدیران‌، سریعتر، راحت‌تر و با هزینه‌ كمتر جامه‌عمل‌ بپوشانند. دست‌ اندركاران‌ چنین‌ دفاتری‌ همه‌ روزه‌ در تلاشند تا با استفاده‌ از تكنیك‌ها وتخصص‌های‌ حرفه‌ روابط عمومی‌، به‌ گسترش‌ تفاهم‌ و ارتباط مؤثر بپردازند. هدف‌ از تهیه‌ این‌ گزارش‌;آشنایی‌ با وظایف‌، نقش‌ و جایگاه‌ روابط عمومی‌ مطلوب‌ است‌ و در آن‌ ابتدا شرح‌ وظایف‌ عمومی‌ وسپس‌ جایگاه‌ سازمانی‌ آن‌ و تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبلیغات‌ مورد بررسی‌ قرار گرفته‌ است‌. در ادامه‌به‌ روابط عمومی‌ مطلوب‌ و ویژگیهای‌ كارشناسی‌ روابط عمومی‌ و همچنین‌ روابط عمومی‌ داخلی‌پرداخته‌ شده‌ است‌. در پایان‌ نقاط قوت‌ و ضعف‌ روابط عمومی‌ها كه‌ حاصل‌ بررسی‌ چهل روابط عمومی‌در ایران‌ می‌باشد، ارائه‌ گردیده‌است.

کلمات کلیدی:

تبلیغات‌

روابط عمومی

روابط عمومی دیجیتال

سیستم روابط عمومی مركز

فهرست مطالب

فهرست‌

1 ـ 1 ـ مقدمه‌

1 ـ 2 ـ شرح‌ وظایف‌ روابط عمومی‌

1 ـ 3 ـ جایگاه‌ سازمانی‌ روابط عمومی‌

1 ـ 4 ـ تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبلیغات‌

1 ـ 5 ـ روابط عمومی‌ مطلوب

1 ـ 6 ـ ویژگیهای‌ كارشناس‌ روابط عمومی

1 ـ 7 ـ روابط عمومی‌ داخلی‌

1 ـ 8 ـ  روابط عمومی دیجیتال

مراجع‌

👇محصولات تصادفی👇

ادبیات و مبانی نظری عزت نفس 102 آپدیت شده بررسی عملکرد دستگاه های بی خطرساز در بیمارستان های شهر بهبهان هزینه های اشتغال و رابطه آن با سلامت زنان پاورپوینت تحلیل مدرسه و مهدکودک کالاساتاما فنلاند پاورپوینت مدل های مدیریت دانش