👈 فروشگاه فایل 👉

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش شکل گیری هویت سازمانی

ارتباط با ما

... دانلود ...

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش شکل گیری هویت سازمانی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق شکل گیری هویت سازمانی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات

71

حجم

312/964 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش شکل گیری هویت سازمانی که در آن به بررسی مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم.تعریف ارائه شده توس " آلبرت و وتن" (1985) از هویت سازمانی در طول دو دهه اخیر از جمله تعاریف غالب و شایع این مفهوم بوده و بسیاری از تحقیقات صورت گرفته در این زمینه بر مبنای آن بوده است (Ravasi & Van rekom ; 2003 : 120). مفهوم هویت سازمانی به عنوان پدیده ای در سطح سازمان (که از سطوح تجزیه و تحلیل فردی و جمعی متمایز است) شناخته می شود.

در خصوص شکل گیری هویت سازمانی نیز لازم به ذکر است که ، اعضای سازمان نسبت به دیدگاه افراد خارج از سازمان به آن حساس بوده و ادراک آن ها از این مسئله که افراد خارج از سازمان چه دیدی نسبت به سازمان داشته و آن را چگونه می پندارند به ادراک اعضا از سازمان اثر گذار است. سازمان ها هویت خود را برای هر دو دسته مخاطبان داخلی و خارجی آشکار کرده و آن را مخابره می کنند. اعضای سازمان علاوه بر نقشی که به عنوان کارکنان سازمان ایفا می کنند به عنوان سرمایه گذاران و مشتریان سازمان نیز تلقی می شوند و بنا به همین علت در هر دو دسته مخاطبان داخلی و خارجی سازمان قابل طبقه بندی هستند. به همین دلیل علایم ، نشانه ها و پیام هایی که از سوی محیط داخل و خارج سازمان توسط اعضا دریافت می شود بر ادراک آن ها از سازمانی که در عضویت آن ها هستند اثر می گذارد.

فهرست مطالب

1-1    تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی    12

فصل دوم: مطالعات نظری

مقدمه    17

2-1 بخش اول: هویت سازمانی    17 

2-1-1 مقدمه     17  

2-1-2 هویت: لغت شناسی و بستر شناخت    20 

2-1-3 هویت چیست؟    23 

2-1-4 انواع هویت    25

2-1-4-1 هویت اجتماعی    30

2-1-4-2 هویت شرکت    34

2-1-4-3 هویت سازمانی    38

2-1-5  ساخت وشکل گیری هویت    48

2-2 بخش دوم: 

2-2-1 عوامل برون سازمانی موثر بر شکل گیری هویت سازمانی    53

2-2-1-1 توجه رسانه ها    54

2-2-1-2 وجهه خارجی سازمان     59 

2-2-1-3 ارتباطات خارجی سازمان     62 

2-3 بخش سوم:

2-3-1 عوامل درون سازمانی موثر در شکل گیری هویت سازمانی    65

2-3-1-1 تیم مدیران عالی سازمان     66

2-3-1-2 مدیریت منابع انسانی    70

2-3-1-3 عملیات سازمان     73 

2-3-1-4 ارتباطات داخلی سازمان     75

پیشینه تحقیق      

2-5-1 پژوهش های داخلی    

2-5-2 پژوهش های خارجی      

منابع  و ماخذ     

منابع

👇محصولات تصادفی👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس پیوستگی 42 صفحه پروپوزال ارزیابی مقایسه ای وقف و حبس در حقوق ایران مقاله سازمان همکاری شانگهای پاورپوینت سیستم پاداش پاورپوینت بررسی طرح مرمت کاروانسرای حسین خانی