👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوینت محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوینت محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

دانلود پاورپوینت محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اهميت فرهنگ در بازاريابي بين‌المللي، تعريف فرهنگ، عناصر فرهنگ، مذهب، نمونه‌هاي تاثير مستقيم مذهب بر فعاليت‌هاي تجاري، تحريم‌ها و تجويزهاي مذهبي، نگرش به موقعيت زنان، عادات، سطح تحصيلات، هنر در بازاريابي، تشابهات فرهنگي و استانداردسازي فعاليت‌هاي بازاريابي بين‌المللي، فوايد استانداردسازي خط‌مشي بازاريابي

مشخصات فایل

تعداد صفحات

19

حجم

576/66 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب  pptx  و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اهميت فرهنگ در بازاريابي بين‌المللي

تعريف فرهنگ

عناصر فرهنگ

مذهب

نمونه‌هاي تاثير مستقيم مذهب بر فعاليت‌هاي تجاري

تحريم‌ها و تجويزهاي مذهبي

نگرش به موقعيت زنان

عادات

سطح تحصيلات

هنر در بازاريابي

تشابهات فرهنگي و استانداردسازي فعاليت‌هاي بازاريابي بين‌المللي

فوايد استانداردسازي خط‌مشي بازاريابي

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ، " می باشد که در حجم 19 اسلاید، تهیه شده است.

👇محصولات تصادفی👇

استفاده از سرمایه های اجتماعی سکونتگاه های غیررسمی در توانمندسازی آنها پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي و هزينه يابي بر مبناي فعاليت پاورپوینت آشنایی با حکم دادگاه پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی فرانسه - پاریس پاورپوینت تحلیل دانشگاه آزاد هنرهای اسلامی تبریز و مدرسه باوهاوس آلمان