پاورپوینت محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
دانلود پاورپوینت محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اهميت فرهنگ در بازاريابي بينالمللي، تعريف فرهنگ، عناصر فرهنگ، مذهب، نمونههاي تاثير مستقيم مذهب بر فعاليتهاي تجاري، تحريمها و تجويزهاي مذهبي، نگرش به موقعيت زنان، عادات، سطح تحصيلات، هنر در بازاريابي، تشابهات فرهنگي و استانداردسازي فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي، فوايد استانداردسازي خطمشي بازاريابي
مشخصات فایل
تعداد صفحات
19
حجم
576/66 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی
pptx
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت با موضوع محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ( فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
اهميت فرهنگ در بازاريابي بينالمللي
تعريف فرهنگ
عناصر فرهنگ
مذهب
نمونههاي تاثير مستقيم مذهب بر فعاليتهاي تجاري
تحريمها و تجويزهاي مذهبي
نگرش به موقعيت زنان
عادات
سطح تحصيلات
هنر در بازاريابي
تشابهات فرهنگي و استانداردسازي فعاليتهاي بازاريابي بينالمللي
فوايد استانداردسازي خطمشي بازاريابي
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي ، " می باشد که در حجم 19 اسلاید، تهیه شده است.