👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

7

حجم

0/11 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی

رضایت مشتری، ( Customer satisfaction) اصطلاحی در بازاریابی می‌باشد و عبارتست از احساس و نگرش مشتری نسبت به محصول یا خدمتی که از آن استفاده کرده است. رضایت مشتری واکنشی است، که در رفتار بلندمدت مشتری توسط شرکت بررسی می‌گردد و به‌عنوان ابزار مهمی در فعالیت بازاریابی در نظر گرفته می‌شود، که فعالیت خود را بر ارتباط با مشتری مدیریت می‌نماید. ارتباط مشتری در کنار کیفیت می‌تواند، عامل اثربخش بر رضایت مشتری باشد. کیفیت مفهومی پویا است، که با تجربه مشتری و تغییر و اصلاح در درک مشتری از محصول تغییر می‌یابد.

رضایت مشتری عملکرد متفاوتی از انتظار و درک مشتری است. ارتباط مشتری به ایجاد رابطه‌ای مثبت بین مشتری و شرکت کمک می‌نماید. از این رو تحقیق در مورد رابطه بین ارتباط مشتری و رضایت مشتری بسیار مهم است.

در واقع رضایت مشتری واکنشی است که تحت تاثیر متغیرهای مختلفی قرار دارد و در کسب‌وکارهای مختلف نیز تغییر می‌کنند. رضایت مشتری ارتباط تنگاتنگی با خدمات مشتری دارد.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc

*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

***  پرسشنامه دارای 28 سوال است.

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت:

 کاملا مخالفم      مخالفم      نظری ندارم      موافقم     کاملا موافقم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی

استاد راهنما:

استاد مشاور:

نگارش:

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

👇محصولات تصادفی👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوجوانی 38 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی 45 صفحه پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان عملکرد سیستم های باربر در سازه های بلند پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش تعیین زمان گیرش اولیه و نهایی سیمان هیدرولیکی