👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات مالی و عدالت بر رضایت مشتری در صنعت بانکداری

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات مالی و عدالت بر رضایت مشتری در صنعت بانکداری

دانلود پرسشنامه بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات مالی و عدالت بر رضایت مشتری در صنعت بانکداری بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

6

حجم

0/12 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات مالی و عدالت بر رضایت مشتری در صنعت بانکداری

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc

*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

***  پرسشنامه دارای 27 سوال در ابعاد زیر است :

عدالت در خدمات

عدالت اطلاعاتی

عدالت رویه ای

عدالت توزیعی

کیفیت خدمات

ارزش درک شده مشتری

اعتماد

رضایت مشتری

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات مالی و عدالت بر رضایت مشتری در صنعت بانکداری تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت:

 كاملاً موافقمo               موافقمo              بی نظرم o               مخالفمo                 كاملاً مخالفمo

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات مالی و عدالت بر رضایت مشتری در صنعت بانکداری

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی میزان تاثیر کیفیت خدمات مالی و عدالت بر رضایت مشتری در صنعت بانکداری

(مطالعه موردی:بانک ملی شهرستان تبریز)

استاد راهنما:

استاد مشاور:

نگارش:

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع حسابداري: علمي با پارادايم هاي گوناگون دانلودکارآموزی - دستگاه تراش و دستگاه فرزو CNC 35ص بررسی عوامل موثر بر انگیزش کارکنان دانشگاه پروپوزال تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی پاورپوینت مباحث پیشرفته در مدیریت ریسک